dimarts, 30 de setembre del 2014

La sala gòtica del castell








Un escenari de luxe per a la nostra  poesia.
Tot és a punt. La sala gòtica ens espera.

En segon lloc vaig llegir  aquests  altres poemes:

S’embriaguen els amants
enmig de la densa fronda,
fang al fang, al quest
d’una fràgil fortalesa:
m’amago en la teva gràcia
erigida de silencis
                    i m'abandono
fins que tota moció cessa,
i el món,
al caient de l’horabaixa,

                             s'atura,
i mor en els teus braços.

S'apaga el món.
La teva mà: signe,
traç en l'aire o viatge lleu
en direcció a mi.
Juga, el temps, amb els amants,
entre treves s'atura;
fràgils bastions es lliuren
i de pressa batega.
Ja no hi ha res
més que els meus mots
i el teu sospir
que jo respiro.
...................................... Carme

Et busco.
El ritme del teu sospir em guia.
Les carícies, el bes,
marquen el meu camí.
Arribo.
L'ànima despullada.
Deixo pausada sobre la teva pell
l'empremta dels meus sentits.
T'assoleixo.
S'atura el temps,l'instant precís,
en el que es fon el teu voler,
i el meu desig.

........................................................Mònica

12 comentaris:

  1. El castell és preciós i poder disposar d'una sala com aquesta, fantàstic...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Crec que no podia haver-hi cap lloc millor que aquest.
      Petonets.

      Elimina
  2. Ooooooooooooooh! Això és preciós!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que ho és... Per això us ho ensenyo... Val molt la pena.

      Elimina
  3. Ufff fantàstic, no podíeu tenir millor escenari!!
    M'encanta!!

    Nanit!! ☺

    ResponElimina
  4. Les paraules enforteixen les columnes, s'amotllen a les voltes i s'escapen pels finestrals.

    Un plaer tornar a llegir-les.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, tens una veu poètica, encara que no escriguis poesia...

      Elimina
  5. Jo tb em vaig quedar boca badada, tan aprop i no hi havia estat mai... La vaig trobar molt xula!!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari