dilluns, 2 de setembre del 2013

Una pedra blanca i una proposta de joc


Als plans  de  Calm Agre,  hi ha  moltes  pedres  blanques,  fins  i tot  hi ha  un cim que  es  diu de les  Roques  Blanques,  me'n vaig  endur  una  en imatges.  Una  pedra  blanca,  amb les  seves ombres,  difícil,  difícil  de dibuixar.

*     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *

Suposo  que ja coneixeu tots  la nostra  proposta  de fer  una cadena  de blogs, per l'11  de setembre

Avui, dilluns, a partir de les  8 del matí,  us  proposo  que   aneu cap allà  per  participar  en un joc:

Quin dels  personatges  falta?
Quin dels  personatges  se'ns  ha escapat del quadre?


16 comentaris:

  1. Sembla una pedra màgica... ¡Segur que ens porta sort i s'apunta molta més gent encara a la cadena! :-))

    Així, el Joc a les 8, eh?... Molt bé!! .-))

    ResponElimina
  2. Vaig cap allà. A veure això del joc! :-))

    ResponElimina
  3. Ja he vist en què consisteix el joc, però ja saps que sóc de ciències... :(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quedes disculpat de jugar... :) (encara que sigui una excusa com una altra) :DDD

      Elimina
  4. a les Roques Blanques fa dies que no hi he estat, i realment són molt blanques;
    ara me'n vaig cap al joc (procuraré no escapar-me del quadre!)

    ResponElimina
  5. Te'n surts bé amb les roques blanques, difícils i boniques. Vaig cap allà a veure què hi ha.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, doblement, has fet avançar el joc, amb seguretat!!!

      Elimina
  6. Jo vaig a treure el cap també.........

    ResponElimina
  7. Les plantes si arrapen, com si l'abracessin...Vaig a veure el joc, potser ja arribaré tard.
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, les herbetes, era al bel mig d'un prat de muntanya.

      petonassos

      Elimina
  8. Ja he participat, em sembla que ho he fet bé. No sé...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho has fet bé...
      Ho has fet més que bé...
      i has equivocat una de les respostes...

      :DDDD

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari