divendres, 23 de novembre del 2012

Joc d'Antaviana

És bruixa retòrica, 
és  l'instant de joc.

Et seguiré els versos, 

somnis d'oceà
i amago fonètiques. 
La pressa del foc.







Abans  d'adonar-me  que  s'havien  d'utilitzar  paraules  del núvol,  només  mirant  la  imatge,  havia escrit:

És l'hora precisa
del canvi de llum.

Oblido aquells blaus
dels cels que se'n van.
Encenc els taronges
càlids  com de foc.

He  mantingut  la mateixa  estructura del poema  canviant  paraula  a paraula  les que anava  trobant  en el núvol.  Amb  l'innocent  intent  de mantenir-ne  el mateix  significat.

18 comentaris:

  1. Miraré l'Antaviana i els seus jocs, t'han sortit poemes molt bonics!!

    ResponElimina
  2. Vaig a veure quin és el joc d'Antaviana, que no sé en què consisteix. Després torne.

    ResponElimina
  3. Jo també hi treuré el mas...tot i així, m'agraden molt ambdós!

    ResponElimina
  4. Has fet un joc dins del joc amb això de crear primer el poema i recrear-lo després amb les paraules del núvol. El primer és més descriptiu, el segon més críptic... això si, ambdós preciosos.
    Que tinguis un bon cap de setmana i que tots plegats comencem dilluns ben contents. ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha estat divertit, sí, com un segon joc! :)

      Bon cap de setmana i esperem que sí que tot vagi molt bé i salpem!

      Elimina
  5. Un poema que interpreta el paisatge, un poema que interpreta el poema. M'encanta aquest exercici i els resultats aconseguits. L'evolució de les idees és genial!
    Bon cap de setmana, bonica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies, Pilar!!! M'alegro molt que t'agradi.

      Bon cap de setmana.

      Elimina
  6. Ostres, no he vist el joc, però vist el resultat crec que pot ser força interessant :-)) Hauré d'anar a veure'l!! ;-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. El joc és un núvol de paraules i la imatge... i fer-ne la combinació.
      Jo ho vaig fer en dos passos.

      Elimina
  7. Prefereixo encendre els taronges i envoltar-me de calidesa; la grisor i l'absència del blau no m'agrada, bé, no m'ha agradat mai!!!
    Em pregunto, per què vols amagar fonètiques??? Prefereixes el silenci???
    Bon cap de setmana, i esperem bon cop de falç!!!

    ResponElimina
  8. No, no, Dafne, jo mai no prefereixo el silenci... diria que entre paraules/conversa/diàleg/missatges/cartes i silenci, jo mai no triaria el segon.
    Sempre que callo és perquè penso que convé més, no pas per gust.

    Bon cap de setmana i a desfer-nos de les cadenes, bon cop de falç!

    ResponElimina
  9. No sóc crepuscle,
    un núvol en entredit,
    un dia que es punxa
    amb la teva llum
    només dintre de mi.

    ResponElimina
  10. A mi m´agraden esl dos, fins i tot barrejats.

    Bessets, nina!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari