dilluns, 12 de novembre del 2012

9 anys sense Martí Pol





Segon poema:   Romanço

Tercer poema: Molt he estimat

Molt he estimat i molt estimo encara 
Ho dic content i fins un poc sorprès 
de tant d'amor que tot ho clarifica. 
Molt he estimat i estimaré molt més
 sense cap llei de mirament ni traves 
que m'escatimin el fons plaer 
que molta gent dirà incomprensible. 
 Ho dic content: molt he estimat i molt 
he d'estimar. Vull que tothom ho sàpiga. 
Des de l'altura clara d'aquest cos 
que em fa de tornaveu o de resposta 
quant el desig reclama plenituds, 
des de la intensitat d'una mirada 
o bé des l'ardor d'un sol bes, 
proclamo el meu amor, el legitimo. 

 Miquel Martí i Pol

4 comentaris:

  1. Potser per això plovia tant, per recordar-lo.

    ResponElimina
  2. Potser sí, la pluja també hi pensava... :)

    ResponElimina
  3. Com passa el temps, recordo que quan va fer 70 anys, els nens i nenes de la classe li van fer un treball sobre el seu poema Plou i fa sol...Cada un d'ells va fer el seu, personal, partint del mateix títol, amb il·lustració i tot...Va quedar un àlbum preciós( què he de dir jo, és clar, que en vaig ser la directora d'orquestra)
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també me'n recordo molt quan va fer 70 anys. Li van fer un homenatge a Rosa de Ter que va ser preciós, preciós, molt emocionant!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari