diumenge, 4 de juliol del 2010

Jardins de cap Roig


Una aquarel·la,  d'una  gerra-test  als  Jardins  de Cap Roig.

20 anys sense Pedrolo.
Citació  del dia:

"De noi  em van dir més  de quatre  cops:  'Quan siguis gran ho veuras d'una altra  manera; l'experiència'. La predicció  era  encertada: ho veig  d'una altra  manera. Se  suposava,  però,  que aquesta  nova  manera,  la d'adult, seria millor. És a dir que  tot ho veuria més  clar.  I no l'hi veig.  Se suposava que l'experiècnia m'ajudaria  a entendre més  bé les  coses.  I no les hi entenc. Allò que sí  que he  après (l'altra manera de veure les  coses)  és  que hom  no es pot  conformar sense  sentir-se,  com sigui,  desposseït."

M. de P.  Diari  1988

10 comentaris:

  1. El teu gra de sorra per magnificar encara més el nostre cap roig, jo el declararia patrimoni de la unesco. Tots hem d'escombrar cap a casa no?

    ResponElimina
  2. Preciosa font d'on avui brolla el teu moment.
    Em fas recordar constantment una frase: "Atura't minut. Ets tant bell"...

    ResponElimina
  3. Pedrolo per a reflexionar i el dibuix per contemplar .....sàvia combinació per un matí de calorós diumenge estiuenc....

    ResponElimina
  4. Carme!!!!! Sóc un desastre!!!! Tinc els blogs abandonats i fins ara no he vist el regal que em vas deixar al blog de fotos. Ohhhhh. quina il·lu! Clar que m'agraden els ocellets !
    Moltes gràcies!

    ResponElimina
  5. Uns jardins meravellosos, que aviat tindré a tocar (quan baixi a la Costa Brava a descansar uns dies). El que no sé és... estic molt aixafat (per la calor), o a la citació se li ha perdut un tros?

    Que passis una bona setmana, Carme.

    ResponElimina
  6. Garbí és molt bonic i val la pena de passejar-s'hi. Escombrarem cap a casa, sí!

    Pilar, és una frase genial, l'hauríem de posar sempre en pràctica!

    Elvira, una plugeta que em refresca, aques t vespre... gràcies!

    Mireia, no t'amoïnis, m'alegro que t'agradi.

    Ferran, gràcies, sí, sí, se n'havia perdut un tros que ja he retornat... a l'editor de text hi havia tot de signes estranys... vés a saber què vaig fer... :) Doncs ja pots aprofitar per passejar-t'hi que estan preciosos.

    ResponElimina
  7. Els autèntics tindran enveja als que tu has dibuixat.

    ResponElimina
  8. Com ens fa falta al país -Països Catalans-, deixem-ho clar, un personatge irrepetible, gran novelista, independentista...

    Si vols veure una foto inèdita, fa menys d'un any vaig penjar-ne una amb la seva dona al bloc, un 11 de setembre de fa més de 25 anys.

    Salut i sort

    ResponElimina
  9. Grpacies, kweilan! :)

    Jordi, irrepetible, Jordi, com m'agrada que m'ho digui algú que no sñoc jo mateixa... :) ja n'he trobat d'altres de blocaires Pedrolians i me n'alegro molt!

    Salut i sort!

    ResponElimina
  10. Acolorida
    Terrissa que perfuma
    De tardor els pètals.


    d.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari