dimecres, 2 de setembre del 2009

Mai, la nedadora.


No sé si coneixeu el Blog dels contes "divers" de la Sílvia. Jo m'he estrenat aquesta setmana mateix i us poso l'enllaç per si el voleu conèixer i saber el seu funcionament.

MAI, LA NEDADORA

A la Mai, li agradava l’aigua amb bogeria, quan anaven d’excursió, sempre mirava de trobar algun rierol, un safareig, i si no, qualsevol bassal li anava bé. S’hi llançava i sempre la deixaven gaudir de l’aigua.
I per això, la Mai no entenia que quan anaven a la piscina, no la deixessin banyar. La feien estar quieta i asseguda tot dient:
- Mai! Seu! A l’aigua no, aquí està prohibit!
La Mai era obedient, però s’avorria molt.
Un dia, aprofitant que l’Anna jugava distreta es va posar el flotador.
Quan l’Anna
la va veure, li va fer tanta gràcia que tot posant-li les ulleres li va dir:
-Au va, tira’t, Mai, farem que no t’hem vist.
La Mai es va tirar i va nedar tota una piscina i va sortir com una princesa que volgués lluir el seu vestit. Ningú no es va enfadar. Tothom reia només de veure-la.

10 comentaris:

  1. Començar el dia amgb un conte es fer-ho amb un somriure.

    ResponElimina
  2. és que la mai, amb flotador i sense, fa tota la fila de ser la millor de les princesses.

    ResponElimina
  3. Que bunika! M'ha encantat la història! :D Tot i el cel gris, un banyet ara em vindria de gust i segur que a la Mai també!

    Jo encara estic pensant el conte per a la bajoqueta així que...

    ResponElimina
  4. Què bonica està la Mai amb el flotador!! jejeje

    Ostres, sí, vaig veure l'enllaç d'aquest blog a ca la Bajoqueta però ja em va marxar del cap!!

    ResponElimina
  5. És una bonica història. Caram, he mirat aquest altre blog, com proliferen aquesta mena d'iniciatives. No sé si tinc imaginació per escriure tants relats!

    ResponElimina
  6. Molt maco el conte i lloable la iniciativa d'aquest bloc...el que passa és que em fa molt respecte escriure contes per nens...prefereixo escriure per "nens i nenes més grans"

    ResponElimina
  7. Ostres mira una altra web de contes? m'hi apunto! gràcies per dir-ho per cert, m'encanta la MAI! ueee

    ResponElimina
  8. És molt divertit el dibuix de la Mai amb el flotador i amb la llengua fora, com si ja assaboris el bany.

    ResponElimina
  9. Això de la menudalla...son molt tendres... Me'ls menjaria a petons.Anton.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari