divendres, 26 de setembre del 2008

La font


Fluint com l'aigua
sense barreres,
ni dics ni murs.
M'omplo de llum
a poc a poc
si et miro els ulls.
Tasto els teus llavis
per més que duri,
breu és el bes.
*******
Noves aportacions:
********
Breu el desig
d'aigua fresca.
I esclata el matí
de roselles roges,
de pètals de rosa,
de gemecs ardents
prop de la font.
Cèlia
**********
El llarg camí de la vida
ens repta a desaprendre
per atrevir-nos a retrobar
el cor del nen
que portem dins.
Joan Grau
**********
Bes que em dona vida,
com l'aigua a l'arbre;
Llum que m'ilumina
en els moments de foscor.
Segueix fluint font de vida!!
Albanta
***********

Una font d'aigua és com la vida,

no la pots retenir a les mans.

Núria (fènix)

***********

L'aigua de la font
amb la seva frescor ,
porta il.lusions
dolçes i renovades al cor.
Striper
**************
"I en separar el llavis
el somriure t'il·lumina,
fresc,
l'esguard ple de colors.
I jo m'apropo,
un cop més,
per beure't en petites
glopades llamineres."
Barbollaire
*************

14 comentaris:

  1. Alguns petons s'haurien de perllongar més i més, perquè sempre es fan curts.

    ResponElimina
  2. Ems fas riure amb els dibuixets, però no me'n foto, és que em fas pensar amb les obres d'art que veig a la sala d'ordinadors de Primària...
    Petons, reina!

    ResponElimina
  3. Xexu, segur que si!

    Zel, ja pots riure ben tranquil·la i ben de gust. De fet és que sóc (en qüestions de dibuix) com els teus nens de primària... acabo de començar. Però em diverteixo.

    ResponElimina
  4. I breu el desig
    d'aigua fresca.
    I esclata el matí
    de roselles roges,
    de pètals de rosa,
    de gemecs ardents
    prop de la font.

    ResponElimina
  5. Gràcies, Celia, és una bona continuació.

    ResponElimina
  6. El llarg camí de la vida
    ens repte a desaprendre
    per atrevir-nos a retrobar
    el cor del nen
    que portem dins.

    ResponElimina
  7. Bes que em dona vida,
    com l'aigua a l'arbre;
    Llum que m'ilumina
    en els moments de foscor.
    Segueix fluint font de vida!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  8. Carme no vui que tothom conegui
    els meus sentiments ,sempre porto ulleres de sol.
    Hi ha quelcom que els ulls ens parlen més que les nostres paraules.
    ------------------
    Una font d'aigua és com la vida
    no la `pots retenir a les mans.


    Grácies per compartir ,els dibuxets.. fantastics.

    ResponElimina
  9. Bec a la font del tue blog
    que és color, bellesa i saviesa i en surto renovada.

    ResponElimina
  10. Joan, Albanta, Núria, m'encanten les vostrs continuacions poètiques.

    Arare, Lliri blanc, moltíssimes gràcies a totes dues.

    ResponElimina
  11. L'aigua de la font
    amb la seva frescor ,
    porta il.lusions
    dolçes i renovades al cor.

    ResponElimina
  12. "I en separar el llavis
    el somriure t'il·lumina,
    fresc,
    l'esguard ple de colors.

    I jo m'apropo,
    un cop més,
    per beure't en petites
    glopades llamineres."



    Petonet dolç, nina
    :¬)******

    ResponElimina
  13. Striper, l'aigua de les fonts és per a mi una de les felicitats que no m'hi van cabre al mem de les 14 que em vas proposar. Les tasto totes.

    Barbollaire, el somriure sempre, a totes hores. Petonets.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari