dimecres, 19 d’agost del 2015

RC - Relats de la Carme (substitució estiuenca dels RC - Relats Conjunts)

Balcó a Ramatuelle
- Li hauré de confessar la veritat abans que ell mateix no la descobreixi. Seria molt pitjor.
- Què li has fet?  L'has enganyat? 
- Sí! I des del primer dia...  no tinc perdó.
- Però què ha passat?
- El primer dia que vam viure junts, em va portar una torratxa amb un ciclamen preciós! Em va dir que pensava que m'agradaria posar alguna flor al balcó.  Jo li vaig dir que m'agradaven molt les flors i que estava molt contenta.  Després d'aquell dia, cada setmana s'ha presentat amb una planta diferent. I la veritat és  que les flors i jo no ens entenem de cap manera i sempre se'm moren. Però ell creu que em fa feliç i arriba ben content amb la seva planta setmanal. Però jo ja no suportava més aquestes flors agonitzant i envaint el meu balcó. La que no estava seca, estava podrida. Un desastre de balcó que estressava només de mirar-lo.  Aquest matí m'he decidit a fer dues coses. Primer he llençat tot el que hi havia al balcó i l'he deixat net com una patena. Segon a dir-li la veritat:

Estimat, tornem a començar, de nou...  amb un ciclamen m'hi veig en cor. I  prou!


  1. En XeXu
  2. La Rits
  3. L'Elfree
  4. L'Elfree (segona aportació)
  5. La Glòria
  6. En McAbeu
  7. En Joan Gasull
  8. L'Alfred Russel 
  9. La Cantireta
  10. La Teresa Ribera
  11. En pons 



46 comentaris:

  1. L'únic que m'ha vingut al cap és "atapeït", però espero poder desenvolupar-ho una mica més... :-D

    Sigui com sigui, compta amb la meva participació!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que sí que ho desenvoluparàs... ;D

      Gràcies per participar!!!

      Elimina
    2. Ja el tinc fet i publicat. Espero que t'agradi, aquesta vegada no m'ha sortit gens divertit, Es veu que tan "atapeïment" m'ha portat més cap a la tragèdia. :-)
      El trobaràs aquí:
      http://xarel-10.blogspot.com/2015/08/relats-conjunts-de-la-carme-agost.html

      Per cert, no havia llegit el teu text abans i m'ha agradat força. També m'ha agradat llegir això de "torratxa", és una paraula que no havia sentit mai per referir-se als tests (a casa sempre els hem dit "torretes") i m'encanta aprendre paraules noves. :-)

      Elimina
    3. Torratxa, sempre s'havia dit així, a casa meva. És una paraula de la Plana de Vic. Els meus pares eren de Roda de Ter. ;)

      Elimina
  2. Aquest cop sí, ara fa temps que no participo

    ResponElimina
  3. Quina abundància! A veure si m'inspiro...

    ResponElimina
  4. Quina abundància! A veure si m'inspiro...

    ResponElimina
  5. hola! feina feta i publicada no gaire reeixida però les neurones no em donen per a més
    http://sidubtosoc.blogspot.com/2015/08/dialegs-de-plantes-relats-estiuencs-de.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja hi ets, Elfree... Jo l'he trobat molt original i divertida.

      Gràcies!!!

      Elimina
  6. La primera impressió és dir, quin balcó tan atapeït... Però m'hi fixo bé i m'encanta veure que hi ha una mica de tot, sobretot una gran diversitat de testos( allò de reutilitzar)...I veig que hi ha les llumetes de Nadal, que ja les deuen deixar un any per l'altre, per no malmetre les flors...M'agrada!
    Petonets, Carme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ni m'havia fixat que allò eren els llumets de Nadal... a mi m'atabalen tantes coses... :)

      Petonets, M Roser!

      Elimina
  7. Saps que només m'havia fixat en el dibuix i no havia vist el text...Ara entenc l'estat de les plantes, de fet un ciclamen li durarà tardor , hivern i primavera...
    Jo tinc moltes plantes , però ben organitzades...Més que res , m'agrada la composició, però només en foto...

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no, no és que no t'hi haguessis fixat. És que no hi era. El post es va penjar sense el text. I de seguida que vaig poder el vaig afegir. Gràcies, per tornar!

      Elimina
  8. La meva aportació. Espero que us agradi. Petonets!

    http://riboru.blogspot.com/2015/08/rc-relats-de-la-carme-balco-de.html

    ResponElimina
  9. hola Carme acabo de fer una altra aportació sota la pluja plantes i coloms
    http://sidubtosoc.blogspot.com/2015/08/relats-estiuencs-de-la-carmesota-la.html

    ResponElimina
  10. Sempre és millor ser sincers, t'estalvies de matar moltes plantes.
    ;-)
    Encara no se m'acut res. Segueixo pensant...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest balcó, encara que el trobava ben atabalador, no em vaig poder estar de fotografiar-lo, però després no em vaig veure amb cor de pintar-lo ni de dibuixar-lo... Em sobrepasa totalment.

      Elimina
  11. Ha ha ha :D
    ja pot passar això, ja :)
    Però aquest balcó m'ha recordat al meu: Moltes plantes crasses que es reprodueixen per esqueix espontani en trencar-se un tros. I Anar afegint plantes que trobes i que vols recuperar. O altres que són rares i vols col·leccionar... Al final no pots ni sortir al balcó :P
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Però tu, que ets un expert, les deus tenir precioses... ;). No com aquestes que fan peneta.
      Un dia us ensenyaré la meva selva en un petit porxo... Una abraçada.

      Elimina
  12. La nostra breu aportació:

    :http://elquempassapelcap.blogspot.com.es/2015/08/esperit-inquiet-i-indecis_18.html

    ResponElimina
  13. Ha, ha, que bo, Carme! La lletjor també inspira. Tenir tantes plantes i d'aquesta manera és per sortir al balcó i tornar a entrar cap dintre abans no t'agafin ganes de tirar-te. Si l'home es mira el balcó i encara no ho ha entés, no crec que la senyora li pugui fer entendre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dona, després d,haver-les llençat totes potser sí que ho entendrà... ;)

      Elimina
  14. Trobo que és un balcó amb molt bona planta.

    ResponElimina
  15. Dimecres 26 d'agost a les 06:00 es publica el meu relat ^^
    https://pons007.wordpress.com/2015/08/26/2202/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per participar, pons!

      Anticipant esdeveniments... Ja hi ets, pons... ;)

      Elimina
  16. Aquesta vegada he de participar SÍ o SÍ... ara que ja sóc a casa (tot i que tinc un altre encàrrec d'agenda de setembre a setembre, però com hi ha temps fins al 15, he de participar... sinó m'enfadaré amb mi mateixa. A més, m'encanta la foto!!

    La dona del teu relat podria ser jo!!! :-DD
    La de mentides que he dit davant del regal d'una preciosa i ufana planta! :-DDDD

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que són tant boniques! Jo era com tu i com aquesta dona, però com he dit més amunt he aconseguit una petita selva de torratxes... Un dia us l'ensenyaré

      Elimina
  17. Ací deixe la meua: http://laliniadewallace.blogspot.com.es/2015/08/al-principi-relats-de-la-carme.html

    La teua, per cert, boníssima: ni quedar-se curt, ni tampoc passar-se'n :) (però el balcó, m'agrada molt) Salut i una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Alfred!!! M'alegro que t'agradi el balcó!
      Com sempre m'has arrencat una rialla...

      Elimina
  18. Sempre és un bon moment per tornar a començar. Però a mi el que se'm moren sempre són els ciclamens, precisament!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oooohhh! Tan bonics que són... Però de les cebetes o de les llavors, no et tornen a sortir?

      Elimina
  19. Un balcó d'allò més inspirador.
    Aquí va el meu relat :
    http://estelsalesmans.blogspot.com.es/2015/08/tho-pensaves.html
    A reveure

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt divertit, Teresa, m'ha encantat!!

      Gràcies percparticipar!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari