diumenge, 30 d’agost del 2015

Les solucions i els guanyadors del concurs d'estiu

1.- La solució del lloc que calia trobar, ara ja ho sap tothom, és FIGUERES

2.- La primera blocaire amiga i autora de els fotos que m'han permès fer els dibuixos és: LA SARGANTANA. Que tenia el blog Amb ulls de sargantana, que ja va tancar i ara ens acompanya amb Caçadors d'ombres i amb  Figueres... terra d'indiketes

3.- El segon blocaire amic discret que calia endevinar és EN PERE de Calle Arquímedes

Les puntuacions són les següents:

McAbeu:  7 punts (5 per haver-ho endevinat a la primera pista + Sargantana + Pere)
M Roser:  5 punts (4 per haver-ho endevinat a la segona pista i un pel Pere)
Sa lluna:   4 punts (2 per haver-ho endevinat a la quart pista + Sargantana + Pere)
XeXu:       3 punts (3 per haver-ho endevinat a la tercera pista)
Assumpta:3 punts (3 per haver-ho endevinat a la tercera pista)
Elfree:       3 punts (3 per haver-ho endevinat a la tercera pista)
Rits:           3 punts (3 per haver-ho endevinat a la tercera pista)
Xavier:      3 punts (3 per haver-ho endevinat a la tercera pista)
Bruixeta:   3 punts (3 per haver-ho endevinat a la tercera pista)

Com que ens hem posat 
Figuerencs i Dalinians, els premis seran... uns ous...










23 comentaris:

  1. He de reconèixer que vaig tenir sort de que la primera pista fos el dibuix d'una de les garites de vigilància del Castell de Sant Ferran de Figueres. És un lloc on hi havia estat i això em va facilitar molt la "feina". Les altres dos preguntes em van donar una mica més de feina però també van sortir.

    M'ho he passat molt bé jugant amb el teu Joc d'Estiu, CARME, i m'alegro de poder emportar-me aquest dalinià Ou d'Or a la barra lateral del XAREL-10. Ara mateix l'hi poso per lluir-lo ben orgullós. :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Mc! Ets un crack amb sort, doncs... però el mèrit no te'l treu ningú.

      Elimina
    2. Recordeu... no és humà, és un robot... Jo l'he vist! :-))

      Elimina
  2. Felicitats als guanyadors i puntuats, sou molt treballadors!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cert, totalment, hi ha gent, per aquí, molt treballadora...

      Elimina
  3. Ohhh no m'ho puc creure, arribo tard i me'n porto premi!! ;)
    El darrer dibuix em va portar un record d'una visita a la Sargantana i ben aviat vaig enllaçar una cosa amb l'altra.
    Ara mateix me'n porto aquest ou tan divertit cap el meu blog!!
    Gràssis per engrescar-nos sempre amb els teus jocs.

    Aferradetes!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veus, a vegades és cert allò que "mai ni és tard".

      Una abraçada ben grossa, lluneta.

      Elimina
  4. Molt bé! Els ous del premi són joies dalinianes ... Visca Dali! Visca Figueres!
    Aquest cap de setmana hem tingut música al carrer amb el festival Acústica.
    Del 3 al 6 de setembre hi ha la Mostra del Vi de l'Empordà a la Rambla.
    Veniu, no us la perdeu.
    Bona nit Carme :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Visca Figueres!!!

      Hauríem de venir més sovint, sempre esteu de festes, de fires, de músiques... hi ha una vida intensa a Figueres. Oi?

      De bona gana hagués vingut a l'Acústica... però ja era hora de tornar a casa...

      Bona nit, Pere, una abraçada...

      Elimina
  5. Mira què bé! Tres puntets! :-))

    Això d'encertar els blogaires, un vaig veure que era la Sargantana però, filla meva, estic de gafe... he estat dos dies KO amb un refredat "gràcies" als aires condicionats que ahir haviem d'ahar a un bar a veure el Barça i em vaig fer enrere de malament qie em trobava... Ara m'he esperat per predre el FLUMIL i vaig a fer nones...

    Gràcies a en MAC i a tu,hem pogut jugar aqu4st estiur!! ;-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em sap greu que no estiguis bé, Assumpta. Fes bondat i millora't ben aviat!!!

      Abraçades curadores...

      Elimina
    2. Les teves abraçades han anat de conya!! :-))

      Entre com estava ahir -amb els ulls plorant, suant, tossint...- i com estic ara, no hi ha gairebé comparació!! Iupiiiiiiii!!

      Encara estic una mica refredada, però estic contenta perquè he millorat molt ràpid... Vaig notar els primers símptomes la nit de dijous a divendres, dissabte fatal, diumenge fatal.. però avui ja molt millor! No m'ho puc creure! Estic tan contenta que em fa por que sigui un "refredat mal curat" i en dos dies torni a començar... Esperem que no! :-))

      Elimina
    3. A part de FLUMIL i alguna ASPIRINA... he fet un consum salvatge i descontrolat de caramels de mel i llimona, això sí... per si serveix a algú :-))

      Elimina
  6. Hahaha, que graciosos els ous! M'he quedat quart, caram, a les portes. Ja veig que hauria hagut de d'enviar mail per dir que el segon blogaire era en Pere. La primera l'hauria equivocat, però així hauria tingut 4 punts! Quina sorpresa que guanyi en Mac, oi? Si això no passa mai...

    ResponElimina
    Respostes
    1. En Mc... No deixarà mai de sorprendre'm. Creia que era tan difícil endevinar-ho a la primera i Pam! En Mac a la primera... ;)

      Elimina
  7. Felicitats al guanyadors! Sou uns craks!
    Original el premi, són uns ous molt artístics.
    I també felicitats a tots el participants. Ja ho sabeu: l'important és participar.

    ResponElimina
  8. Caram quin honor això de l'ou de plata...Me l'enduré, però em sembla que hauré d'esperar que vingui el meu ajudant, no sé si el sabré posar a la dreta del blog...
    Petonets.

    ResponElimina
  9. que guai tot plegat...
    felicitats al guanyadors, a la Carme per esser tant constant i fer colla sempre
    ..i salutacions a tots !
    ens silenci, pero us he anat espiant i veien com aquesta dona us fa treure fum del cap

    Carme, els dibuixos m'els emporto al blog de la terra de indiquetes...estas avisada, m'encanten !!

    petons a tort i dret

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tot un honor ser convidada a la Terra d'indiketes... Em fa molta ilu, de veritat.

      Ets sempre una font d'inspiració i la Terra d,'indiketes serà un bon lloc per buscar-la.

      Petons

      Elimina
  10. Què xulo haver-ho endivinat!!!!
    Felicitats als guanyadors!!!!!!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari