dilluns, 24 d’agost del 2015

1er dia del joc - Castell

L'estiu passat vaig fer un joc d'endevinar el lloc, en 5 dies, 5 dibuixos, 5 pistes.

Aquesta setmana farem el mateix. 
De dilluns a divendres.  Endevinar de quina vila, ciutat o poble es tracta.

Primera pista: Té un castell.

Com l'any passat, les respostes per mail, si us plau.

5 punts per a qui ho endevini el primer dia
4 punts per a qui ho endevini el segon dia
punts per a qui ho endevini el tercer dia
punts per a qui ho endevini el quart dia
1 punt per a qui ho endevini el cinquè dia

+ un punt suplementari per cada pregunta que faré sobre blocaire o blocaires...


31 comentaris:

  1. És bonica aquesta torreta, però de moment no m'ajuda a saber el lloc... a veure si m'inspiro.

    ResponElimina
  2. estic com en Xexu... aviam si arriben les musses que ara son de vacances

    ResponElimina
  3. M'ha vingut una idea al cap, t'envio un mail per veure si vaig ben o mal encaminat. :-)

    ResponElimina
  4. Ben tornada de vacances, Carme; aquest any vaig tard i tot just demà començo les meves; ens veurem al setembre.
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bones vacances, doncs, bonica. Que gaudeixis decles muntanyes.

      Fins al setembre. Una abraçada.

      Elimina
  5. Els dibuixos tenen relació amb el lloc? De moment...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí! I tant que sí! Tots els dibuixos són de l'indret a endevinar.

      Si la pista diu que té un castell. El dibuix ens dóna una mica les dimensions del castell. Per tenir unes garites de vigilància com aquesta... Doncs ha de ser un castell... No pas petit.

      Elimina
  6. No sabria dir on és, però l'aquarel·la és espectacular!
    Quins colors els teus indrets!
    Una abraçada, estimada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé, a veure si amb les pistes següents..

      M'alegro que t'agradi!

      Una abraçada ben forta, estimada.

      Elimina
  7. M'agradaria participar, sempre m'agrada, però en aquests tipus de jocs sóc una nul·litat. O sigui que me'n abstinc.
    :-(

    ResponElimina
  8. Potser necessitarem un cop de mà. No ens donaràs pistes, Carme?

    ResponElimina
  9. Acauarel.la amb llum atzavares i pins mediterranis.....no puc dir més

    ResponElimina
  10. Acauarel.la amb llum atzavares i pins mediterranis.....no puc dir més

    ResponElimina
  11. no tinc gaire bon ull pels jocs esperaré pistes

    ResponElimina
  12. Respostes
    1. El primer dia, no podia ser gaire fàcil. Tot i així hi ha qui ho ha endevinat!

      Elimina
  13. Ha de ser un castell amb vistes.
    Bona nit Carme:)

    ResponElimina
  14. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Massa pistes... dónes...

      Va! Que ja tens els tres punts!

      Elimina
  15. Ostres, aviam si puc endvinar, xò no ho crec pas!
    petonets!!!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari