dimarts, 8 de gener del 2013

Dibuixos fets al mòbil -2

Personatges  del tren:  M'agafo  a la proposta  de la Glòria  de  l'altre  post  de dibuixos  fets  al mòbil.
Quina  història  escriuríeu  d'aquests  personatges?  D'un,  de  dos  o de tots...

.


El dormilega 
tothora convençut
de guanyar  temps.


Portava uns cascos  
espectacularment
agosarats.


Noia primeta  
amb les  galtes  xuclades
de què  t'enfades?


La  del ullassos.  
Eren tant i tant  grans...
No hi cap la boca!

S'han apuntat  a participar-hi:

Sa lluna  amb la seva  Xafardera
La Sílvia  amb el seu  Bell dorment
En McAbeu  amb  un sonet.
L'Helena Bonals amb  el seu  haikú
L'Elfreelang amb  el seu  conte No vol escoltar
La  Glòria amb la seva  Noia primeta
L'Artur  amb la seva  pregunta:  Qui  era?
En XeXu, amb el seu  Dormilega  somiador
L'Assumpta amb la seva  Noia  primeta,  (tan primeta)
La Glòria  de nou  amb  la noia  dels ullassos
La Mª Roser  amb la seva  Florentina
La  Rits amb el seu dormilega
La Pilar  amb  el seu  Dorment-somiador

52 comentaris:

  1. Uau, que xulos aquest dibuixos.
    El primer m'ha recordat a la meva filla que ha de pujar a Vic a la Universitat i com que va en l'espectacular Renfe sempre li toca agafar trens molt d'hora per no fer tard a classe. I es clar, s’adorm al ritme lent del tren.

    ResponElimina
  2. Són xulos aquests dibuixos. Hi pensaré, a veure si em surt alguna història!

    ResponElimina
  3. Carme, no hi ha superfície, interfície, material o aparell que se't resisteixi!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Porquet, gràcies, però no et pensis, no és pas així!

      Elimina
  4. mmm...tenim per triar, veurem que en sortirà!

    Bona tarda!

    ResponElimina
  5. Feia una eternitat que no sortia de casa. Sort que tu sempre em recordes. Anton.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que sí, Anton! No pateixis... cadascú tria quan vol sortir o no de casa...

      una abraçada

      Elimina
  6. uuuauuuuu!!!! és que m'encanta aquesta nova versió de dibuixos de la Carme!! ets genial!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El meu mòbil nou, no te "panell de dibuix" o sigui que això ja no ho faré més... però ha estat divertit provar-ho.

      Elimina
    2. Carme, mira a veure si t'ho pots instal·lar! Si és un mòbil amb internet segur que hi ha alguna aplicació per a poder dibuixar......

      Elimina
    3. Sí que m'ho he pogut instal·lar, però hi ha un problema... Amb l'altre mòbil podia dibuixar amb llapis de mòbil o amb qualsevol altra cosa amb una punt a més o menys fineta. El nou nomé s e s pot fer anar amb els dits i amb els dits no puc dibuixar en una pantalla tant petita...

      Elimina
  7. perdó... era capseta. Cal parlar amb propietat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. NO ho havia pensat, en llegir el primer comentari, però... ara que ho dius... m'agrada més així! :) Gràcies!!!

      Elimina
  8. i mira que ha de ser difícil dibuixar en una pantalla tant petita....però el resultat és bo

    ResponElimina
    Respostes
    1. A vegades no saps si les poques possibilitats que dóna una pantalla petita i les poques eines són un inconvenient o es converteixen en un avantatge i així queden dibuixos més simples i més macos. :)

      Elimina
  9. ... mentrestant al emprovador:

    —Com m'hi queden? No sé si quedar-me'ls. No creus que són massa agosarats? No semblo una moneta amb cascos?

    ResponElimina
  10. Els trobo molt divertits aquests dibuixos, són molt moderns...Si n'hagués de triar un per escriure, em decantaria pel noi que fa la becaina...ves a saber què deu somniar!
    Petonets.

    ResponElimina
  11. Al tren, si no llegeixo, és un exercici que m'encanta fer i més d'un cop n'ha sortit alguna història d'una observació. Llàstima que agafi poc el tren

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo l'agafo molt però molt poc tros... no tinc gaire temps de llegir...

      Elimina
  12. Quin personatges més interessants!
    Veiam quin relat ens empesquem...
    Fabulós, Carme!

    ResponElimina
  13. Són fets amb el mòbil nou o són dels arxius que vas salvar del mòbil vell?

    En tot cas, m'ha agradat la M. Roser que diu que són dibuixos molt moderns. És veritat!! ;-)) Ara bé... jo afegiria que a veure si alguns artistes d'art modern n'aprenen una mica de tu, CARME...

    Com dius que no hi ha termini, m'agafaré uns dies per pensar-hi, però ho faré, eh? Un relat per algun o alguns dels teus personatges "a mòbil" ;-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. El mòbil nou no té "panell de dibuix" :( són del mòbil vell, que els vaig rescatar. El vaig connectar a l'ordinador per baixar l'agenda i no hi va haver manera, només em baixa va imatges... i mira, tot s'aprofita! :))

      Perfecte, segur que li trauràs suc, al personatge que triïs.

      Elimina
  14. son xulíssims!! m'apunto! xò no ha de ser un haikú, oi? em faltarien paraules ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no ha de ser un haikú, pot ser el que tu vulguis! llarg, curt o mitjà... :)

      Elimina
    2. Carai, ara dibuixes amb el mòbil també? És que ho proves tot i de tot t'en surts! Només pel teu treball de formigueta miraré de fer una història amb algun dels teus dibuixos. A veure que surt!

      Elimina
    3. L'espero Laura, em farà il·lusió!

      Elimina
  15. Els he vist a sa lluna, últimament vaig una mica desconnectada... Que xulis, a veure si algun d'ells em torna la inspiració i els hi puc fer alguna història. M'encanten!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Contesto tard i ja la tens... he posat els enllaços, avui! Gràcies!!!

      Elimina
  16. Son una idea molt original i els dibuixos fantàstics !!....a veure si em surt alguna idea ; ))

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encantaria, Artur... ni que sigui un haikú dels teus! :)

      Elimina
    2. Ja està !.... espero que t'agradi ; )

      Elimina
    3. Artur, de moment no el trobo pas... On l'has penjat?

      Elimina
  17. Jo n'he fet un sonet, espero que t'agradi. :-)

    http://xarel-10.blogspot.com/2013/01/personatges-al-tren-colleccio-de-moments.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí, m'encanta, ja ho saps! Gràcies, Mc!!! Ja ets a l'enllaç.

      Elimina
  18. Són molt xulos, m'agrada molt l'últim. el que no li cap la boca, i de pas et saludo que ja tenia ganes de fer-ho!

    ResponElimina
  19. M'encanta aquest blog. Ja fa uns anys m'encantava. I ara que l'he redescobert, més encara.
    Un plaer (tornar a) llegir-te, Carme.
    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'has canviat el nick?

      O potser jo tinc molt mala memòria, però no recordo aquest a lletra 21!

      Ja passaré per ca teva a llegir-te, ben tornada lletra 21!

      Elimina
  20. Ja ta

    http://blogdeassumpta.blogspot.com.es/2013/01/la-noia-primeta.html

    :-)))

    ResponElimina
  21. Espero que la proposta no tingui data de caducitat.

    ResponElimina
  22. No la té, Pilar, no la té... o si més no té la mateixa que podem tenir nosaltres mateixos... :)

    ResponElimina
  23. amb una mica de retard.... ja l'he fet!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari