dilluns, 15 d’octubre del 2012

GRÀCIES!!!!




MOLTÍSSIMES  GRÀCIES  A TOTS!!!!!!

No sé  com dir  el que  voldria  dir.  Em fan moltíssima il·lusió  els  premis  i per altra  part  els  trobo immerescuts.  I  em sembla  que  ho he  de  dir.

A mi, el meu  blog,  d'original,  no m'ho sembla. Imatges  i  poesia.  Com  molts  d'altres.

I  les imatges,  els dibuixos  les pintures,    són bé  bé  d'aprenent.

Però  com he  dit  altres  cops...  feu que em senti  estimada.   Sé  que això  té  molt  a veure  amb  els  premis.  I què  voleu? Aquest  és  el millor  premi.   La  vostra companyia.   La vostra  amistat.  El  vostre  afecte.  Només  puc  dir-vos  que  tot  això  ha estat  i  és  encara  completament  correspost.  Jo també  us estimo.

72 comentaris:

  1. Alguns anys la repartició de la votació t'ha jugat una mala passada, però la recompensa arriba aquest any amb dos premis merescudíssims. I és que tu te'ls mereixes tots!

    ResponElimina
  2. Enhorabona, CARME. Dos premis molt merescuts. Una abraçada de tot cor!!

    ResponElimina
  3. Què maca!! :-)))

    Són merescuts, CARME, molt, molt merescuts!! ENHORABONA, guapíssima!!!

    ResponElimina
  4. Potser costa ser original després d'escriure tants "moments" i encara que els teus dibuixos cada dia són millors mai deixem de ser aprenents.
    Però ets justa guanyadora d'aquests premis perquè el teu bloc és ple de vida, la personalitat entranyable, les paraules assenyades ... i et fas estimar.

    Felicitats i bona nit Carme :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Pere, un cop més em sento estimada... una abraçada i molt bon dia!!!

      Elimina
  5. una gran noticia per començar un mati!!!
    molts petons guapa

    ResponElimina
  6. Dos millor que un. Felicitats!! I estimada, molt, ni ho dubtis.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No em doneu ocasió de dubtar-ho, Francesca, i us ho agraeixo infinitament. Gràcies!

      Elimina
  7. Respostes
    1. Igualment a tu, Carmeta!!!! Moltes felicitats i una abraçada...

      Elimina
  8. Com pot dubtar de si tels mereixes o no? CLAR QUE SI, ets original i visual al 100% a més tots els dibuixos amb que ens alegres el dia i els teus poemes... són la llum de la catosfera.
    Petonicos, petons, petonasos, potxons, gruny, b7s.......

    Ah! i en el poc temps que ens coneixem, també has aconseguit que jo t'estimi, es que ets especial!!! tens un do.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Montse, que m'emociones, nena! Gràcies, gràcies, preciosa!

      Elimina
  9. Qué bé, avui tot són alegries compartides pels vostres premis...Enhorabona i a seguir regalant-nos!!
    Una abraçada molt forta.

    ResponElimina
  10. Dona, és que tu tens l'avantatge de tenir més colors que ningú, i així qualsevol guanya...
    Moltes felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) Moltes gràcies, Jp, per la felicitació i pel teu somriure de sempre...

      Elimina
  11. Enhorabona, nina estimada!!

    Bessets plens d´admiració!

    ResponElimina
  12. Te'n felicito, Carme.
    Això i molt més, et mereixes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Jordi! Felicitats a tu també! I ben merescudes... la feina que fas no es pot compara amb el que jo faig! Jo només jugo!

      Elimina
  13. Enhorabona, Carme!! Estic molt contenta per a tu, et mereixes aquests premis, ui tant!! I original? Qui diu què és ser original? Jo t'hi trobo molt, mai havia vist unes pintures com les teves, acompanyades de versos sentits i paraules càlides.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sílvia Enhorabona a tu també! Jo també estic molt contenta dels premis, del meu i del teu! Em va alegrar moltíssim, perquè tota tu ets una gran revelació!

      Elimina
  14. Imatges i poesia, si, però quines imatges i quines poesies les teves!. Enhorabona pels premis i enhorabona a tots els que et seguim, perque és un plaer passejar diariament pel teu espai.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Ramon, la millor cossa dels blogs és aquest plaer en comú de seguir-nos i de passejar-nos pels llocs amics...

      Elimina
  15. és un premi ben merescut per la sensibilitat, poesia i creativitat!
    MOLTES FELICITATS!

    ResponElimina
  16. Com ja vaig dir ahir: Col·lecció de premis!
    Moltes felicitats!!

    ResponElimina
  17. MOLTES FELICITATS! I d'aprenenta res, que ja ho fas molt i molt bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Noves Flors... uff! em queda molt per aprendre sobre colors i pinzells!

      Elimina
    2. Bé ... i sobre un munt de coses més, també! ;)

      Elimina
  18. Doncs sigui per l'estimació que et tenim o perquè el blog s'ho mereixi, has tingut dos regals ben bufons de la comunitat blogaire! Enhorabona Carme, i que sempre puguem seguir sentint-nos estimats per tu, i que tu ens deixis estimar-te!

    ResponElimina
  19. Moltes felicitats! Per cert, que aprofito per dir-te que a l'estiu vaig descobrir un pintor i els seus paisatges em van recordar molt els teus dibuixos amb paint. Parlo de David Hockney.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Marcel! Ara me n'aniré a buscar imatges d'ell al Google! A veure si m'estarà copiant.... he, he, he... ;)

      Elimina
  20. Felicitats Carme! sobretot per saber expressar tan bé el que sents en aquest post..
    i sí, crec que sentir-se estimat i estimar és el millor premi que pot existir al marge de totes les habilitats que un pugui tenir, (que sovint són moltes:)), l'amor no hi entén d'habilitats.. parla d'un altra cosa
    una abraçada amb molt carinyo!

    ResponElimina
  21. Enhorabona Carme, crec que els premis són ben merescuts.
    A més, et fas estimar.

    Felicitats!

    ResponElimina
  22. moltes felicitats carme, segur que sí que te'ls mereixes els premis, ni ho dubtis !!!

    una abraçada, me n'alegro molt de debò

    joan :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veus que sí, que ho dubto una mica, però... les coses són així i estic contenta dels premis i de tots vosaltres! Gràcies, Joan!

      Elimina
  23. M'emociono llegint-te, impregnant-me de tot el que ens fas arribar amb la paraula, el dibuix i el color.
    Jo, és la primera vegada que hi he participat, que l'he viscut, perquè fa ben poc que us he descobert, però encara que de vegades, pensem que no és gaire, és molt el que podem fer sentir. Gràcies a tu per compartir, i anar enfortint aquest afecte que s'encomana.
    Gràcies a tu!!!
    ENHORABONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
    Petons de colors!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada enfortir i encomanar efecte... és el més important de la vida, aquí i a tot arreu per on passem. Amb tu sempre és fàcil compartir emocions, Dafne!

      Moltíssimes gràcies!!!! I petons de tornada....

      Elimina
  24. Moltes felicitats, Carme! Ets l'ànima del moviment blocaire, i l'estimació que captes és la mateixa que tu ens has regalat a tots nosaltres. El premi, merescudíssim.
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
  25. Moltes gràcies, Montse, m'afalaga que m'ho diguis tu també! Una forta, forta abraçada!

    ResponElimina
  26. Moltes felicitats pel doble premi Carmeta, una bona empenta per l'autoestima, sempre va bé...
    Petonets.

    ResponElimina
  27. Em perdonaràs que et duga la contrària: merescudíssims, els dos. Felicitacions i endavant!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Alfred... moltíssimes gràcies per dur-me la contrària, doncs! Una abraçada!

      Elimina
  28. Consti que volia escriure alguna cosa original però comprenc que és complicat després de l'allau de coentaris, o sigui que, em limito a felicirar-te per partida doble i posats a fer, agrair-te que existeixis.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jo rai! doncs això d'agrair-me que existeixi, m'ha arribat ben bé a l'ànima! Moltíssimes gràcies i un petonàs... o dos, te'ls, has guanyat!

      Elimina
  29. Felicitats, Carme.
    Amb les paraules que surten del meu cor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pep, a tu totes les paraules et surten del cor! :) Gràcies!!!!

      Elimina
  30. Ahir nit, amb tant de sarau, el comentari que et vaig deixar es devia perdre..
    Felicitats! i jo també t'estimo!
    :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, preciosa... i jo també! Tu tens un lloc privilegiat, ja ho saps! :)

      Elimina
  31. Enhorabona!!! Felicitats! Gràcies a tu per ser com ets i per tot el que transmets!! (el que fas té encant, arriba, i ens fas sentir més acompanyats a la xarxa!!)

    ResponElimina
  32. Vaig tard en algunes felicitacions, em sap greu. Xò tot i així moltíssimes felicitats!!!!! dos premis molt merescuts, per tota la dolçor que ens dones!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, rits! en tot cas és un bon negoci, perquè me la retorneu a mans plenes!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari